onsdag 20. februar 2008

Evening plans


Bildet er fra en annen episode, men antrekkene er like kule. Kult med røde strømper og overknees, selv om jeg tror jeg går for en strømpebukse under de en stund til fremdeles, brrr..

Det blir tv for alle pengene, ettersom jeg ikke er iform. Gossip Girl, Ugly Betty og Life står på menyen. Selv om jeg allerede har sett alle GG episodene, kan jeg se på de kule antrekkene en gang til, spesielt Serenas leopardkåpe. I tillegg bringer thanksgiving tilbake gode minner fra tiden i USA, selv om det var i november. Vi ligger jo som sagt litt etter her oppe i nord...


TV night it is. Gossip Girl, Ugly Betty and Life, my new favorite. Have seen all GG episodes, but can just look at the fashion for now, although nothing can really replace SATC.

Ingen kommentarer: