lørdag 23. februar 2008

OscarFashion



Jeg simpelthen elsker Oscar! Det er en mulighet til se alle de fantastiske kjolene på den røde løperen, få inspirasjon og drømme seg bort. Da vi bodde i LA, dro vi et år ned for å se på hysteriet og det er noe av det mest crazy jeg har vært med på. Siden jeg allikevel er syk og er oppe halve natten fordi jeg hoster så mye, kommer jeg til å se på, hvis det er noen av tvkanalene som sender direkte. I tillegg jobber min venninne Elissa på den røde løperen og hun sender meg spennende oppdateringer og sladder. Er du like glad i OscarFashion som meg, burde du sjekke ut denne boken som er fylt med vakre bilder og mote fra den røde løperen fra 1930 fram til idag. En drøm av en bok, som du enkelt kan bestille på amazon eller ebay. Senere idag plukker jeg ut hva jeg mener er de flotteste Oscarkjolene gjennom tidene. Følg med!


I love the Oscars! Just looking at the fashion gives me tons of inspiration and joy. Looking forward to seeing this years dresses and the dish from my friend Elissa, whos working the red carpet.

Ingen kommentarer: