fredag 15. februar 2008

Undorn




Karina Kjenner Titze, Kjole fra vårkolleksjonen 2008

Foto:Henne


5 minutter i kulissene til OFW med Karina Kjenner Titze, Undorn


S:Beskriv kolleksjonen din for høst-vinter 2008
K: Denne kolleksonen er et motstykke til forrige kolleksjon. I motsettning til den, viser jeg nå en stram, enkel kolleksjon som spenner seg fra dyp sort, hud til camelfarger og flaskegrønn. Konstrastene i kolleksjonen gjenspeiler motpolene Crystel og Alexis!

S: Hvor henter du inspirasjonen din fra?
K: Denne som alle min kolleksjoner er inspirert av Kvinnen, og i denne omgang Dynastiet, makt, glamour og misunnelse.

S: Hva kjennetegner en Undorn Kvinne?
K: Undorn kvinnen er bevisst sine klesvalg, hun setter pris på gode kvaliteter når det gjelder passformmen også materialet og tilgjengeligheten.


S: Hva er neste prosjekt på planen?
K: Undorn har alltid mange prosjekter gående. Vi er allerede godt i gang med neste kolleksjon, event og planlegger neste steg i Undorns vekst.

S: Hva betyr det for deg som designer å være med på OFW?
K: Dette er en fin arena som gjør at norsk design får den plassen den fortjener. Dett er en fin arena hvor mangfoldet får vist seg fram i "lette" omgivelser. Der folk som ser på har et åpent sinn.

S: Hvor mye kaffe har du konsumert daglig i ukene frem til visningen???
K: HE HE, Det tør jeg ikke nevne, Jeg jobbet til to i natt og dagene er laaange så jeg tipper at jeg er over middels i inntak her.
Og frister dette kan du se Karinas høstkolleksjon i Posthallen kl 18 ikveld.

Ingen kommentarer: