torsdag 6. mars 2008

New Jeans cravings...


Foto: InStyle
Nå har jeg kjempelyst på et par nye jeans. Problemet er bare som følger: Jeg hater å prøve nye jeans, nesten ingen butikker i Norge har mine favorittmerker, og ofte ender jeg bare opp med å bli deprimert etter å ha tilbrakt et par timer i prøverommet! Argh. Blant favorittmerkene mine er forresten Seven for All Man mankind(gjør underverker for rompa), Citizen of Humanity, J Brand og Mango(de er billige og god kvalitet!). De jeg ønsker meg nå er ganske lik de lyse Sophia Bush har på seg helt til venstre, med god sleng fra Seven. Tips: Hvis du vet størrelsen din i disse merkene, bestill på ebay eller shopbop , fordi det blir under halvparten av prisen du betaler i Norge.
I crave new jeans! I just hate going through the process of actually buying them. My faves are Citizen, Sevens, J Brand and Mango. I love the ones Sophia Bush has on here, light and fresh for spring.




Ingen kommentarer: