lørdag 10. januar 2009

Research





Outfit: Jacket from Zara (bought on sale), Tshirt: Koola Anna, Shoes: Inc, Tights: F21, Gloves: Cubus (on sale), Scarf: Pashmina International and vintage Chanel handbag.

Akkurat nå jobber jeg med et par saker som krever endel research. Så denne helgen blir det endel jobb. Helt greit, for det skjer masse spennende neste uke. Jeg er kjempefornøyd med jakken jeg kjøpte på salg på Zara, den kan også brukes som kjole med et belte i livet. Håper dere har en flott helg! PS: Dere vet at det er salg på Steen & Strøm? Helt sikkert hvert en tur, de pleier å ha bra designerklær på salg.

I am writing a few pieces for different magazines, so this weekend I have to work. I am doing some research and hopefully writing one of the stories tomorrow. Today, I just could not really work up any inspiration. At least I got to wear my new jacket from Zara, a basic that I bought on sale, to keep me warm a few more months. What I like about it is that you can wear it both as a jacket and a dress. Just mix it it up with a vintage belt, and its totally different. Since I am spending today inside, except for my regular coffee run, this is the perfect ensamble. Hope you are having a lovely weekend!

31 kommentarer:

www.janetteria.com sa...

You look soooo coooool! :) Great grey jacket! Mhmmmm! OMG!

Have a great weekend, Silje!

xoxo: Janet

Sharon S sa...

Hi there-an excellent bargain my dear, you look stylishly chic and cosy, enjoy your weekend!

elysia mann sa...

GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Renate sa...

Elsker Chanelen din :D

Anonym sa...

you're always so chic, never drab in the winter days. i just don't know how you don't slip and slide on the ice with those marvelous heels

Ragna sa...

Ser ut som en deilig jakke! Jeg har ikke vært på Steen & Strøm ennå, er redd for å kjøpe for mye, hehe :-) Har egentlig et ærend på S&S, har tenkt å kjøpe meg underkjole fra Vera & William. Men er redd for at salget skal lokke meg ut på ville veier...

Ha en fin helg og lykke til med researchen!

It's Aggy bitch! sa...

så fint outfit :)!

Siljesfashion sa...

Thanks, girls!

Jayne: Years of experience!!Seriously, its not slippery now. When it is I use sturdier boots.

Ragna: Ja, Vera & William har mye fint- og det er på salg! Er også alltid litt redd for det, så tenker meg alltid godt om før jeg kjøper noe. Men dyre ullplagg kjøper jeg alltid på salg. Takk det samme!

Anonym sa...

great outfit!

the healthy ghost sa...

Love the jacket and your bag.
xx

Meg sa...

Versatile pieces are greta. You look very nice.

Make Do Style sa...

You look way more stylish and polished than moi - and it is probably just as cold with you if not colder - tips please!

Siru sa...

I love that combo, very calm and chic.

juliet xxx

Unknown sa...

I love this look so much!!

www.rodvinsflekkogrevnastromper.blogg.no sa...

Hei, vil bare si at du har en kjempe fin blogg med masse bra inspo til alle anledninger. klem

www.rodvinsflekkogrevnastromper.blogg.no

Jen (MahaloFashion) sa...

I had to save this picture for my favorite outfits folder because it's so wonderful.

Song of Style sa...

u look so gorgeous!!!
i'm definitely going to try that goodwill in haight.
i recently started thrifting and it's so much fun! love it! haha

WendyB sa...

That jacket is perfect for you. And it looks good with the scenery too!

Mimi sa...

Love your ensemble! The snow in the background compliments it very well! I hope you find your inspiration, actually I know you will your amazing!

xo

Ella Gregory sa...

This is why I adore Zara, that jacket looks designer!

anette sa...

Høres ut som du får en fin uke- kos deg! Og kjempefint antrekk som alltid! Jeg ble veldig smigret av datteren min på 2 når hun så bildet, hun sa: "Det er jo mammaen min!" Om hun først skal forveksle meg med noen andre kan det gjerne være deg!

Trendy Gourmandise sa...

so nice outfit love the chanel b

escritora sa...

you. look. stunning! i love such simplicity.

STYLE DU MONDE sa...

Gorgeous as usual Silje!

I love this jacket and it fits you wonderfully!

Have a fab week, dear!

xx

Tuppene sa...

Flott antrekk! Håper du kan linke til prosjektene du driver å researcher for når du er ferdig med de! Spennende å se hva du driver med for tiden!

Anonym sa...

i love the jacket, so cool and at the same time a nice elegance.

Siljesfashion sa...

Make do style: Wool all the way!

Ina: Tusen takk!

Jen: You are to kind!

FrkTetlie: Det skal jeg gjøre!

Mimi: Thank you, that was a wonderful compliment.

anette: Den kommentaren gjorde dagen min. Så morsomt!!

Tricia sa...

i adore your weekend ensemble!

ranzuki - [TrendFreeak] sa...

I love this outfit!! :O
And this chanel bag is mi favorite! jeje
kisses!

Nico sa...

great outfit

Iñaki sa...

That is so so chic. Makes me remember a certain scene of The Holiday, with Cameron Diaz.

xx