onsdag 4. februar 2009

My Day


Outfit: Vintage Faux fur vest of ebay, Cardigan: Victoriassecret, Jeans: Koola Anna, Pearls: From Chinatown in San Francisco and vintage Chanel handbag.

Idag var jeg på pressemøte på Madserud Gård for den nye hudserien til Garnier, Vital Restore. Serien som er utviklet for kvinner over 55, inneholder orkidè-ekstrakt og bioprotein fra Soya. Derav alle orkidebildene (pluss at det er en av favorittblomstene mine). Garniers nye talskvinne er ingen ringere enn skuespiller og artist Inger Lise Rypdal, som jeg var heldig nok og få møte. Kremene er ikke beregnet for min hud, men det er alltid morsomt å sjekke ut siste nytt. Etter det traff jeg en venninne til kaffe, før jeg var innom Velouria Vintage med litt styling jeg hadde lånt. Følg med imorgen, så får du bli med inn i klesskapet mitt..........
Today I was at a press event for Garniers new skincare line, Vital Restore. The line is for women over 55, so its way out of my range. But it is nice to see whats new on the market. The skincare has ingrediences like orchids and soya, if you were wondering about all the pictures. Orchids are some of my favorite flowers, because you get them in such lovely colors. And I have some cool news, tomorrow you will get a peak inside my closet. Stay tuned!

9 kommentarer:

Cupcakes and Cashmere sa...

can't wait to see inside that closet of yours...btw, love that necklace on you!

Tricia sa...

interesting, I've been starting to use Garnier hair care and like it - esp when i'm desperate and need immediate at home color!

anette sa...

Jeg er også glad i orkidéer! Gleder meg til å se klesskapet ditt!!!

MISS GLITZY sa...

I will stay tuned!!!

Anonym sa...

Can't wait to see tomorrow's post!

Sharon S sa...

Hi there-what a fun day and orchids I agree are most beautiful!!

Lady Melbourne sa...

Even though its for over 55's I'd still try it!
Lovely photos, very romantic.
LM
x

ediot sa...

så fine bilder- spes det siste. herlige farger! håper du har det supert

Mimi sa...

Lovely Polaroids! You look amazing as always! Cant wait to see your closet :]

xo