torsdag 19. februar 2009

New Favorite Jeans

Bilde 411
Jeans: Current Elliott, Shoes: Nine West, Scarf: H&M and my husbands wool sweater.

Etter mange prøvelser klarte jeg endelig å få kloen i Current Elliott jeansene som blogget om for et par måneder siden. Det blir nok en underdrivelse å si at jeg digger jeansene, de er både komfortable og kule. Akkurat passe slitt og de passer perfekt til årets 80-talls trend. Etter å ha prøvd de et par runder, er det enkelt å forstå hvorfor dette er en Hollywoodfavoritt blant Nicole Richie, Kate Beckinsale, Mandy Moore og mange andre. Da jeg var i LA og San Fran i høst lette jeg i utallige butikker etter denne stylen, destroyed skinny, men den var utsolgt over alt. Akkurat det samme som skjedde med Christian Louboutin skojakten min (ingen i min størrelse). Men det var meant to be med jeansene, for bare for et par dager siden landet denne herligheten i postkassen min. Lenge leve ebay!
PS: Vurderer du å kjøpe, så anbefales det at du bestiller en størrelse ned en det du vanligvis bruker. Er du 27, så bestiller du 26, de er nemlig store i størrelsen. Du kan forøvrig få tak i de på Secret Society i Oslo.

After many trials and errors I finally managed to get my hands on a pair of skinny destroyed jeans from Current Elliott. As many of you might remember, I have been on the hunt for these babies for quite some time. When I visited LA and SF in october I looked everywhere, but they were sold out in this style. I never gave up ( I never do, I am serious about fashion) and last week a pair landed in the mail. I must say they exceed my expectations, they are comfy and stylish. Perfect for that 80s Spring look. A word of advice if you are wondering about purchasing, is that they run big, so they advice to get a pair in a smaller size. If you are 27, then order 26. I did, and they were perfect.

19 kommentarer:

Anonym sa...

very nice denim pants!

MISS GLITZY sa...

You're right not giving it up! They fit you well!

ediot sa...

ELSKER de- sitter jo perfekt på deg. og skjerfet er kjempefint også.

Mette sa...

Fint antrekk.

www.janetteria.com sa...

trendy jeans & what a cool sandals! Yummy! :) Dark blue?

xoxo: Janet

Vintage Lollipops sa...

L
O
V
E Them!

WendyB sa...

Looking good!

Nuheila sa...

they look very nice!

Unknown sa...

Kjempefine, men ble usikker ang str da jeg gjerne vil bestille et par.... er de 'mindre enn vanlige jeans i str', eller er de store i str - jfr ' they advice to get a pair in a smaller size'? Opp eller ned ...litt confused her bare :)

Sharon S sa...

Hi there-well done on your perseverance my dear!! They look fabulous on you and will be a year round staple-a great investment!

Siljesfashion sa...

Hei Tone, beklager det. Jeg er vanligvis en str 27 i jeans, så jeg bestilte 26 fra CE. De er perfekte og det er litt stretch i dem. På alle amerikanske nettsider som selger merket (shopbop, singer22 osv) sier de at du burde gå ned en str fordi de er såpass store i str. Så hvis du vanligvis er 28, bestiller du 27. Hjalp det? Lykke til, de er virkelig superkule og det er veldig få som har de i Norge!

Vera sa...

You look.. stunning! I can't express how much I love coming to your blog and how you never fail to inspire me.

The Style Of Vintage sa...

De var veldig kule!

Anonym sa...

wow, i think these jeans will be my next purchase--they look amazing on you! thanks for the sizing tidbit :-)

Siru sa...

I am so jellous, though you totallt deserve them!

juliet xxx

bi-style sa...

You got an C.Elliott! You are a lucky girl. And the denim looks great on you ;)

Hippie, hippie - milkshake sa...

freshe bukser, og alltid nice å låne typens gensere eller cardigans. Har for vane å gjøre det selv....

Anonym sa...

Those jeans are awesome, you look great.

Gypsycat sa...

Hei! Jeansen ser helt fantastisk ut!! Har sjekket litt på ebay og funnet dem der;-) Men er litt usikker på pris,kan jeg spørre hva du betalte for dine? Har funnet dem til buyitnow-price 199 dollar...
Når det gjelder str anbefaler du å gå ned en str? Veldig store i str? Jeg bruker str 28 i HM squin jeans,men da er de veldig tighte...bruker også 28 i acnes hex-jeans.Bør jeg da bestille str 27?