onsdag 10. desember 2008

Gifts for the Rock Chic Girl


Dress F21, Boots og scarf from TopShop, Louis Vuitton bracelet, Gianfranco Ferre clutch, ring Ideeli.

Julegaveideer til den rocka venninnen, eller inspirasjon til julebordet. En rimelig kjole blir nemlig fantastisk med det rette tilbehøret. Under julegaverunden idag, klarte jeg ikke motså et lignende skjerf fra Zara som bare måtte bli med meg hjem. Men jeg synes egentlig jeg fortjente en liten gave til meg selv etter innsatsen. Kjøper du noe til deg selv mens du kjøper julegaver?

Christmaspresents ideas for the Rock Chic girl, or inspiration for your next Party. During my shopping spree for Christmas presents today, I could not resist a similar scarf, so it had to come home with me. After debating with myself, I gathered that I deserved a little treat after all that shopping for my family & friends. Do you shop for yourself when Christmas shopping?

17 kommentarer:

ine sa...

Kjøper gaver til seg selv under julegaveshopping? JA, selvfølgeli, det må man jo kunne unne seg midt oppi alt stresset for å finne noe til alle andre :)
Utrolig fin blogg forresten!!

Cupcakes and Cashmere sa...

Great list, Silje! I absolutely need those TopShop booties!

www.janetteria.com sa...

Hi Silje,

Absolutly great list! I adore scarf & GFF clutch. I have similar material GFF little bag, I like it. I won on Hungarian auctionary website! GREAT PRICE! Haha!

xoxo: Janet

Fashion Trend Guide sa...

I love this dress. I always buy things for myself when shopping for others..well almost always!!

Sharon S sa...

Hi there-a lovely choice of picks here, yes, I bet I pick up something small for myself when I finish all my xmas list, haha!

escritora sa...

I buy things for myself during Christmas shopping and always buy presents for myself on my birthday ;)

those shoes are TDF - I try to buy them, but there wasn't my size :(

MISS GLITZY sa...

That's one of my problem, shopping for myself while looking for gifts to family and friends! Thanks for your last comment.

anette sa...

I desember er stort sett alle gaver kjøpt i løpet av untatt til barna. Ønskelistene deres forandrer seg så raskt. Ellers pleier jeg å vente med å handle til meg selv til det er salg. Kjøper iallefall basisting som olabukser og slikt da. I høst hadde jeg forresten kjempeflaks med salget i Paris og fant et par Louboutins pumps i gull!
Likte collagen din denne gangen også!

Siljesfashion sa...

Ine: Så hyggelig, håper du kommer innom igjen!

Anette: Så bra! Jeg er bare litt misunnelig på de gull skoene fra CL...

anette sa...

Vel, du har rimelig mye som jeg er misunnelig på... Chanel vesken din, for eks.

Dana (MODAna) sa...

well, I'm Jewish so I celebrate Hannuka
the gift-less version of a winter holiday :)
but hey, I buy gifts for myself all the time :)

Hanne sa...

Jeg shopper også litt til meg selv når jeg shopper julegaver... Kommer man over noe fint så synes jeg det er velfortjent;)

Couture Carrie sa...

Fab collage!!
I try not to shop for myself when Xmas shopping, but if I bought that beautiful clutch for my sister I might buy one in another color for myself :)

xoxox,
CC

Fashion Tidbits sa...

nice pics!

Marte sa...

herlig kjole!

What is Reality Anyway? sa...

me me me! <3

Songy sa...

red animal print scarf tops it off.