torsdag 4. desember 2008

Why I Love Ebay

Photo: Marylousvintage
For to dager siden fant jeg denne fantastiske fakepelsen på ebay. Jeg la inn et bud og håpet på det beste siden budrunden gikk ut mitt på natten. Spenningen var stor morgenen etter, da jeg sjekket om jeg hadde vunnet. Og den ble min, til en latterlig billig pris! Nå venter jeg bare på at herligheten skal komme i posten. Synes den ligner litt på en av jakkene til Kate Moss, faktisk. På ebay kan du finne absolutt alt og du kan være sikker på at ingen (iallefall nesten ingen) får det samme som deg. Husk å måle deg selv, så er det størst sjanse for at tingene du bestiller passer deg. Vintage størrelser er ikke det samme som nådagens, så det gjelder å være nøye. Imorgen kårer jeg vinneren av Koola Anna konkurransen!
Two days ago, I found this amazing faux fur leopardjacket on ebay. I have been wanting one for a long time, and this reminded me of something I have seen on Kate Moss. I got the jacket for a very good price, so now I am just waiting for it to reach me. This is of course why I love ebay so much. You can find affordable fashion and unique vintage items. In Norway we dont have that many flea markets, so ebay is a great way to score some deals. However, I should be satisfied after my shopping spree in San Francisco and Los Angeles. Well, a girl can never have to many winter jackets and this just had my name on it. Tomorrow I am announcing the winner of the Koola Anna contest, so be sure to check in!

16 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Renate sa...

Åh, den var utrolig kul!:D

anette sa...

Jeg likte den også! Men man må ha litt attitude for å kunne bruke den. Jeg er litt mer forsiktig av meg og har kun litt leopard-detaljer på solbrillene. Er det ekte pels?

Sharon S sa...

Hi there-what a great find, welcome to the leopardprint gang, LOL!! Hope to see you in it once it arrives, very nice indeed!

Tirill sa...

Mega grom!

Siljesfashion sa...

Anette: Pelsen er fake, det var nok derfor jeg fikk den så billig!

Thanks Sharon! Love it!

MISS GLITZY sa...

What a lovely jacket, I'm sure it will suit you wonderfully and I agree with you about eBay.

Anonym sa...

Silje, kanskje du kunne laga ein liten guide te ka ein ska søka på på ebay for å finna godbitane? Eg har ebay-konto, men finne liksom adri noke. Den jakko va lekker altså!

S (formerly of Modern-Guilt) sa...

SO JEALOUS of this coat! This IS so Kate Moss-like chic. Love it more than you know :)

Siljesfashion sa...

Mona: Har du lest de postene mine som ligger under ebay? Der er det endel gode tips. Men jeg kan sikkert kjøre en runde på det igjen snart!

What is Reality Anyway? sa...

i love your finds! the leopard will be so divine on you xx

anette sa...

Silje, kunne du komme med noen tips om sko som er både varme og kule? Jeg er fan av høyhælte sandaler med stener og fjær og slikt, men det er jo håpløt i norske vinterforhold...

Siljesfashion sa...

Hei Anette. Vet akkurat hva du mener, jeg har ikke fått brukt de semskede bootsene mine engang:-I dette været bruker jeg Uggs, ankelboots eller Acne støvlettene mine. Vet akkurat hva du mener, ikke så enkelt å se bra ut i dette været! Men Bianco, lille vinkel og Grensen sko har masse kule støvletter. Hvis du har svarte og brune, kan du feks kjøpe deg et par i grå. Eller hva med noen svarte MC boots, det er tæft og de tåler snø. Kjøp ekte skinn og bruk imprignering, så varer støvlene i mange år. Kan lage et innlegg på det neste uke, hvis jeg ser noen bilder av aktuelle sko. Håper det hjalp litt hvis du har tenkt deg på shopping i helgen!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Unknown sa...

åy, den såg heilt fantastisk ut!! synes egentlig d virker litt skummelt å gi inn info på nette synes jeg, men d må jeg nesten revurdere nå. hmmm.. fine jakken <3

http://loungeax.blogspot.com/

Siljesfashion sa...

Hei Martine, med paypal er du helt sikker og beskyttet. Legg inn mastercardet på paypal, og bruk sunn fornuft på ebay. ikke kjøp av selgere med mindre enn 95 prosent bra feedback og ikke kjøp av de som ikke tar paypal. Skulle ikke pakken din komme, så husk at paypal beskytter deg for opptill et visst beløp, så du melder det inn og får igjen pengene.