søndag 7. desember 2008

Smukkesmykker

Igår var jeg så heldig å bli invitert på åpningen av nettsiden smukkesmykker. Her har jeg på meg to av kjedene fra Julie Sandlau, som er en favoritt blant kjendiser som Julia Roberts, Beyonce og Kate Hudson. Sandlau får du på blant annet Benedikte Ferner og Akoya.
Gry og Anne står bak smukkesmykker, som er en nettside hvor du kan bestille de vakreste smykker fra blant annet Jane Kønig, ginette_ny og hippe Hophophop (helt nytt i Norge).
Nydelige smykker, hyggelig selskap og forfriskninger. Kan det egentlig bli bedre på en lørdag?

Det var utrolig mange flotte smykker, men jeg falt spesielt for smykkene fra den danske designeren Jane Kønig. Enkle, men så utrolig vakre. Smykkene har en viss 70-tallstil over seg og jeg liker tanken på at alt kan kombineres. Kjeder i forskjellige lengder, armbånd og tøffe øredobber. Her er det noe for de fleste jenter, med sans for smykker. Kanskje finner du noen julegaver til venninnene dine eller en gave til deg selv?
Spesielt falt jeg for armbåndene i forskjellige farger, sølv og forgylte stener. Hvis julenissen kommer tidlig i år, ønsker jeg meg disse i rosa og grå.
Flere varke øredobber med stener i forskjellige farger. Venninnen min Linda, falt helt for det vakre rosa perlekjedet og øredobbene på bildet.

Outfit: Jacket: Faux fur from H&M, Wool cardigan from BikBok, Boots from Acne, a new skirt from Gina Tricot (Love the tye dye!) and my new Marc Jacobs handbag.

Jeg trosset sykdommen og dro for å sjekke ut smykkene til den nye nettsiden, smukkesmykker. Som sagt, synes jeg smykkene jentene har plukket ut til webshoppen er både vakre, trendy og tøffe. Sjekk siden ut selv, her er det mye fint.
Even though I am sick, I was to excited about this new Norwegian Jewelry webshop, to stay home. Smukkesmykker just opened and is a website were you can buy jewelry from different designers. There are not that many good jewelry webshops in Norway, so I was very excited to see a new one. I loved the bracelets in different colors, the necklaces and the huge earrings with stones in different colors. Maybe you have heard about the designer Julie Sandlau, she is a favorite amongst celebs like Julia Roberts, Kate Hudson and Beyonce. The girls behind the store, Gry and Anne has done a great job at picking out different brands, that I think will appeal to any stylish girls with a love for jewelry.
Ps: Thanks for all your sweet comments! I hope you dont mind me looking to washed out, I acutally feel a little better after taking lots of c-vitamin.

19 kommentarer:

Cupcakes and Cashmere sa...

I love hearing about new jewelry lines and it's no wonder that this one has garnered such great celebrity followers!

Ragna sa...

Ah, Julie Sandlau har jeg hatt sansen lenge! Synes hun lager så "rene" smykker med en fin balanse mellom alle elementene i smykkene. Har dessverre ikke noen smykker fra henne...ennå hehe :-)

Er fryktelig glad i smykker og min kjære bare rister på hodet over smykkestativene på speilkommoden min... Man kan aldri få for mange smykker er nå mitt motto!

Marte sa...

Så masse fint! Falt for de øredobbene nederst til høyre på det siste bildet :)

Couture Carrie sa...

What fun!
Looooove your jacket, S!

xoxox,
CC

Sharon S sa...

Hi there-lovely selection of jewellery here!! Of course, I love your new denim skirt, its fabulous as well as the marc jacobs bag!

Hippie, hippie - milkshake sa...

enig- de grå med sølvtråd var nydelige. Kanskje by-nissen kommer gjennom pipen.. he he.
Salget var bra- gøy å få inn litt penger på gammelt tøy- og alltid like hyggelig på Birkelunden.

Elizabeth sa...

You don't look washed out, S!


The jewelry looks really great. Isn't it nice when new shops open?

Song of Style sa...

i heart ur jewelry collection and ur outfit! nothing better than some denim shorts and a fur jacket!

STYLE DU MONDE sa...

So lovely!

Great to hear that you are feeling better!

xx

What is Reality Anyway? sa...

that coat was made for us <3 you look beautiful xx

Anonym sa...

Veldig fint smykkene! I har aldrig hört om Julir Sandlau, men jeg liker den.

Bra at höre du fölge deg bedre.

TINA sa...

Beautiful jewelry!

And I love your coat too; it looks so luxurious!

*Tina

Anonym sa...

i love your two layered necklaces and that faux fur looks great, you're the only woman I know who could pull it off

Hanne sa...

Jeg blir så glad hver gang jeg ser at det kommer nye norske nettbutikker, denne skal sjekkes ut:) Jeg er også en stor fan av Julie Sandlau, hun lager nydelige smykker!

anette sa...

Enig i at armåndene var fine! Min favoritt her er likevel Julie Sandlau. Sjekket ut nettsiden, men kunne ikke finne Sandlau der? Kanskje fordi jeg har mac?

Vintage Lollipops sa...

Seriously gorgeous.

Vikkebekke sa...

Smukkesmykker høres alene genialt ut! Mistenker at din smykkesamling er langt større enn min...

Siljesfashion sa...

Ragna: Kjenner til problemstillingen. Du får ønske deg et par av din kjære. Jeg er enig med deg om at man aldri kan få nok smykker. De lyser opp etthvert antrekk!

anette: Neida, de har ikke JS i nettebutikken ennå. Nettopp derfor nevnte jeg de butikkene du kan kjøpe de i. Tror nok jeg må ha meg et par øredobber til selv..

Vibekke: Jeg kjøper mye costume smykker på ebay, da blir det ikke så dyrt!

Songy sa...

good to see you being out and about. they are very nice.