mandag 16. juni 2008

Lipgloss Testing



Jeg og fem andre jenter har blitt plukket ut av norske BeautyBasket til å teste ulike produkter. Med ti års erfaring fra stylist/modellyrket og en kjærlighet for skjønnhetsprodukter, mener jeg at jeg har erfaring nok til å gjøre jobben. Jeg kommer til å være ærlig om produktene og si hva jeg mener.
Første produkt ut er lipglossen i fargen Tantalize fra Youngblood Minerals. Som mange andre jenter, er jeg en lipglossjunkie med en samling på rundt 100 stykker. Jeg har alltid to i vesken, minst. Det jeg likte godt med produktet var fargen og skimmereffekten i glossen. Fargen, som er i en delikat ferskenrosa tone, passer godt til litt sommerbrun hud.
Lipglossen har en skimmereffekt som gjør at du får veldig mye glans på leppene, uten at det blir fett og klissette. Glossen har en myk konsistens uten smak, noe jeg ofte synes er å foretrekke. Det at lipglossen finnes i mange farger er et pluss, for da er det mange å velge i mellom. Glossen som bla er laget på mineraler, er for tiden en favoritt blant kjendisene som er opptatt av naturlige produkter. Det eneste jeg har å utsette på lipglossen er at den ikke satt litt bedre, jeg har prøvd andre som sitter lengre enn dette. Lipgloss fra Youngblood Minerals får du hos BeautyBasket. Akkurat nå har nettbutikken salg på en av mine favorittneglelakker, OPI. Har allerede bestillt to stykker i bursdagpresang til meg selv!


I have been choosen as one of five girls, to test some makeupproducts from BeautyBasket, a norwegian beautysite. After ten years as a model/stylist with an addiction for makeup products, I do believe I am up for the task. Note: I am only saying what I believe and my perception of the product.
That being said, I received the lipgloss Tantalize from Youngblood Minerals on Saturday. The colour and wrapping was sweet as candy, so that was very promising. I found the colour to be slightly less intens on the lips than in the tube. The gloss itself was in a very light apricotish/pink colour with light shimmer. I loved the fact that it was shimmering on the lips, that it was tasteless(I prefer that to artificial flavours) and that it was nonsticky. The only thing I was a little disappointed with, was the fact that I had to reapply often, something I do think happens a lot with lipgloss. On another note, they have my favorite nailpolish, OPI on sale, so I ordered two as a birthday present for myself!

7 kommentarer:

Karoline sa...

åhh.. herlig med lipgloss testing..!

YouSaidHello sa...

wish i could so such a task haha .. i love my lipgloss from estée lauder... it's in the same colour and i don't have to reapply very often ;)

greetings!

Vikkebekke sa...

Har alltid prøvd å være litt antifeminin, men det har snudd og jeg kjøpte min første lipgloss i våres :)

Mira sa...

Du har drømmejobben min, vet du det? Jeg så deg forresten på Elle's nettside på hva du hadde på deg på 'sex and the city' premieren. Du var fin!

Ida sa...

Aaah, I am such a makeup-junkie it's unbelievable. What started as a lip gloss obsession evolved into loving all possible kinds of makeup. I think I spend more money on beauty stuff than on clothes, seriously. I wish I could test for free *sigh*:) Lucky you, gorgeous Silje

Siljesfashion sa...

Karoline: Ja, det er moro!

Bariolee: Love estee lauder as well, reminds me of our honeymoon because I used it all the time there!

v: Så bra, mange å prøve ut da!

Mira: Så hyggelig, det er en veldig bra jobb. Tusen takk for at du sa ifra om ELLE!!

Ida: Me too. I end up buying so much stuff all the time. I guess after Paris I will be broke! Yes, I love my new testing "job"!

Elizabeth sa...

It's nice that you had a chance to try this lipgloss out. I wish lipgloss stayed on better.

These are pretty.