lørdag 6. september 2008

Testing: Mario Badescu Cleansing Soap


Jeg er alltid litt skeptisk til nye renseprodukter, fordi mange av de gjør at du får tørr hud etter selve rensen. Nå har jeg testet ut Mario Badescu Orange Cleansing Soap i en måned for BeautyBasket, og er veldig fornøyd med produktet. Den er mild og gjør huden silkemyk etter bruk. Den har en deilig lett lukt og tutflasken gjør at du får ut riktig mengde hver gang. Det eneste jeg synes var litt negativt, er at den ikke fjerner øyensminken (jeg bruker vanlig maskara). Jeg liker at rensekremen gjør begge deler, så slipper man å måtte bruke to forskjellige produkter. Prisen er det ikke noe å utsette på, kremen kan du kjøpe her.
I have tested Mario Badescu Orange Cleansing Soap over a month, and I was quite happy with the result. I love the the cleansing soap is very mild and has a very faint scent. It leaves your skin feeling light as silk after cleansing. The only thing I did not like, was that it did not remove my makeup. And for me, thats crucial. I prefer a cleanser that does both, because I have very fast beauty routines. But I know a lot of people use both, so then it would be perfect.

3 kommentarer:

Songy sa...

Really liked your honest review. It's hard to find something perfect isn't it. Still mild soap should be good. makeup can be removed before washing I guess.

Sharon S sa...

I haven't heard of this brand-a great review, though!! Hope you are having a good Saturday!!

Camilla Didriksen sa...

Kanskje jeg bør teste den ut :)